Během diskuse o playlistech jsme s Mikulášem nakousli téma výukových cest, které si určitě zaslouží samostatné téma. Tedy: jak by měly podle vás vypadat a fungovat výukové cesty?
Mně by se líbilo (předesílám, že hodně popouštím uzdu své fantazii a že nevím, nakolik to je realizovatelné) třeba něco takového: Člověk by přišel na KŠ a viděl něco jako mapu různých zemí: země Fyzika, země Matika apod. Když by na jednu kliknul, dostal by se do dané země. V ní by viděl různá místa jakožto různá témata (zlomky, trojúhelníky… ) a cesty jakožto propojení mezi nimi (tzn. kudy je dobré projít, než se pustím do daného tématu).
Když by člověk kliknul na dané místo, přesměrovalo by ho to na příslušný playlist. Každý playlist by měl maximálně 10 videí. Mapa by měla být udělaná tak, aby člověk snadno viděl, kudy už prošel, jaký podíl videí z daného tématu už viděl atd.
Určitě to ale není nic jednoduchého a chtělo by to někoho, kdo se dobře vyzná v tom, kdy a v jakém pořadí se probírají jednotlivá témata na školách (mám teď na mysli hlavně matiku)…